راهنمای حساب کاربری
بعد از ثبت نام، برای اینکه از کلیه سرویس های یاورنت استفاده کنید لازمه اطلاعات حساب کاربری خودتون رو تکمیل نمائید.
اطلاعات کسب و کار
نوع کسب و کار:
از لیست کسب و کارها، زمینه فعالیتتون رو انتخاب کنید.
+ با توجه به نوع کسب و کارتون سرویس های متفاوتی در ادامه دریافت می کنید.
+ دقت کنید، امکان ویرایش نوع کسب و کار پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.
عنوان کسب و کار:
نامی که کسب و کارتون با اون شناسایی میشه رو وارد کنید.
+ نام کسب و کارتون در پیامک های (سفارش های انجام شده، انجام نشده، نظرسنجی، پیامک به بدهکاران، پیامک به مشتریان، انصراف مشتری) برای مشتریانتون ارسال میشه.
+ هچنین نام کسب و کارتون در کانال اختصاصی، فرم نظرسنجی و… برای مشتری هاتون نمایش داده خواهد شد.
+ بهتره نام کوتاهی رو انتخاب نمائید.
+ دقت کنید، امکان ویرایش عنوان کسب و کار پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.
پروانه کسب:
برای احراز هویت می تونید اطلاعات خواسته شده رو ارسال نمائید.
+ در ادامه بخشی خدمات برای افرادی که احراز هویت شده اند به صورت اختصاصی ارائه می شود.
+ این قسمت الزامی نیست.
لوگو/نشان:
لوگوتون رو بارگزاری کنید.
+ این قسمت الزامی نیست.
+ لوگو/نشانتون در فرم نظرسنجی، کانال اطلاع رسانی برای مشتری و در پروفایل سمت چپ برای خودتون نمایش داده میشه.
+ به صورت پیش فرض لوگو یاورنت برای مشتری و شما نمایش داده میشه.
استان/شهر:
استان و شهر محل فعالیت خودتون رو انتخاب نمائید.
+ دقت کنید، امکان ویرایش استان و شهر پس از ثبت اطلاعات وجود ندارد.
+ در ادامه بخشی خدمات برای یکسری استان ها به صورت اختصاصی ارائه می شود.
آدرس:
محل فعالیتتون رو وارد کنید.
شماره تماسی که پل ارتباط مشتری با شما هست رو وارد کنید.
+ شمارتون در پیامک های (سفارش های انجام شده، انجام نشده، پیامک به بدهکاران) برای مشتریانتون ارسال میشه.
+ شماره تلفنتون در کانال اطلاع رسانی برای مشتری نمایش داده میشه.
کانال اختصاصی:
مثل سایر فضاهای آنلاین می تونید برای آگاهی مشتریانتون از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، یک کانال اختصاصی داشته باشین، اما با این تفاوت که آخرین اخبار و اطلاعیه ها به صورت خودکار توسط یاورنت یا خودتون بارگذاری میشه.
+ میتونید در زمان ثبت سفارش یا ارسال پیامک به مشتریان آدرس این کانال رو برای مشتریانتون ارسال کنید.
+ لینک کانال را کپی کنید و در bio صفحات مجازی خود قرار دهید.
+ برای ورود به کانال نیازی به قندشکن نیست.
اطلاعات و صاحب کارت:
تعیین کنید که مشتری به چه کارتی واریزی داشته باشه.
+ موقع ثبت سفارش هایی که پرداخت نشدن می تونید به صورت خودکار اطلاعات واریز وجه رو برای مشتری پیامک کنید.
+ اطلاعات کارتتون برای پیامک به مشتریان بدهکار هم استفاده میشه.
زمان ارسال نظرسنجی:
تنظیم کنید لینک نظرسنجی بعد چند دقیقه برای مشتری ارسال بشه.
+ بعد ثبت هر سفارش لینک نظرسنجی برای مشتری ارسال میشه و مشتری می تونه نظرش ثبت کنه.
+ نظرات مشتری رو می تونید از قسمت نتایج نظرسنجی مشاهده کنید.
تنظیمات حساب کاربری
ارسال پیامک سفارش انجام شده :
ارسال کانال اطلاع رسانی:
ارسال اطلاعات واریز وجه:
ارسال آدرس:
ارسال شماره تلفن:
گزارش شبانه:
اطلاع از مشتری ناراضی:
مدیریت نارضایتی:
پیامک انصراف مشتری:
+ توصیه میشه فعال باشه.
بدون دیدگاه