راهنمای میزکار
می تونید به صورت کلی از وضعیت سفارش ها، امور مالی، نظرات و امتیاز مشتری در میزکارتون مطلع بشین.
+ اطلاعات میزکار مدیر و کارکنان متفاوته، مدیر وضعیت کامل کسب و کار و کارکنان فقط به اطلاعات حساب کاربری خودشون دسترسی دارند.
+ بالا سمت راست عنوان پروفایلی که با آن وارد شدین رو می بینید.
سفارش های من:
می تونید به صورت روزانه، ماهیانه و سالیانه تعداد سفارش های انجام شده، انجام نشده و پرداخت نشده رو مشاهده کنید.
+ یادتون باشه برای اینکه اطلاعات دقیق تری از کسب و کار و برنامه ریزی بهتری برای فرآیند بازاریابی هوشمند داشته باشید لازمه کلیه سفارش ها ثبت شوند.
+ به عنوان مدیر کسب وکار لازمه ثبت سفارش رو جهت وفادارسازی مشتریان و اطلاع از کیفیت خدمات و رفتار کارکنان مورد توجه ویژه قرار بدین.
+ به راحتی می تونید خروجی اطلاعات، رو از قسمت مدیریت من به صورت اِکسل دریافت کنید.
گزارش مالی:
میزان درآمد روزانه، ماهیانه، سالیانه و میزان بدهی مشتریانون رو ببینید.
+ برای اینکه اطلاعات دقیق تری از وضعیت مالیتون داشته باشین لازمه تمامی کارکنان در پایان روزکاری از قسمت مدیریت مالی سپس درآمد و هزینه اطلاعات مالی روزشون رو ثبت کنند.
+ توصیه میشه برای مدیریت بهتر امور مالیتون،کارتخوان مجزا برای هر یک از کارکنان داشته باشید.
+ بر اساس سفارش های پرداخت نشده هر یک از کارکنانتون، جمع بدهی مشتریان نمایش داده می شود.
لیست کارها:
برای مدیریت کارها و عدم فراموشی، توصیه میشه کارهای خودتون رو در لیست کار ها ثبت و پس از انجام تیک یا حذف کنید.
+ توصیه میشه توضیحات سفارش ها رو اینجا وارد نکنید.
نظرات و امتیاز:
آخرین نظرات و امتیاز کسب شده از مشتریان نمایش داده میشه.
+ بهتره بدونید پس از ثبت سفارش از مشتری نظرسنجی میشه.
+ نظرها رو قسمت نتایج نظرسنجی و امتیازها رو قسمت عملکرد کارکنان می تونید مشاهده کنید.
بدون دیدگاه